跳到主要內容

乜都講.開架貨 。♥゚ 敷面的+潔面的+護髮的+日用的 ゚♥。

Hello ♥ 成個星期無寫過文了 ! !
唔知大家有無掛住我呢 ?
( 沒人想答妳囉
haha )

真的有太多東西想分享了...
偏偏時間卻不夠我用 >~<

所以今次芭比就一口氣.....
跟大家介紹多件開架好物啦 !




先來介紹《我的美麗日記》最新推出的Mask
這是芭比近期...最常使用的開架Mask


它家的
Mask相信無咩人未用過....... 
呢款墨西哥仙人掌...你又試咗未呢 ?
它是主攻
急救補水的款式




補水的Mask是一年四季...
任何膚質都必須要的喔 !


特別是夏天...一時出外曬太陽...
一時室內涼冷氣...搞到水油唔平衡...
皮膚就好易出事囉 ! !


呢款仙人掌Mask....
敷上臉蠻舒服清新的.....
 
不單只可以補充肌膚水份...
還可以舒緩肌膚日曬呢





墨西哥仙人掌面膜$60 / 10 pcs

功效:
高效鎖水
修護肌膚
保濕補水




蘊含
天然成分 :

仙人掌花萃取精華 ♥
富含天然養分...可強化細胞緊緻度......
減低水分流失...將水分徹底鎖在肌膚底層 !

沙漠中珍貴的椰棗精華

具有強效保濕能力...能促進角質細胞的凝聚力...
有效調理膚質...延緩肌膚初老徵兆 !





《我的美麗日記》
Mask...
真的愈出愈好用呀 ! !

無論
面膜的質地/剪裁/成份...
都愈來愈討人歡心





夏天嘛.......
最怕就是立黐黐的感覺....
而呢款mask的精華水水的...
敷上感覺清新舒適 .....而且很易吸收


它的補水效果真的很不錯...
敷完之後...唔會好似無敷過咁...
用後肌膚都有飲飽水的感覺...
變得水水嫩嫩了! !






(對眼太樣衰...遮一遮先...唔好介意呀~haha)

如果妳想搵啲平得黎又幾補水的Mask ...
建議妳買仙人掌這款試試看嚕 !

它絕對是
《我的美麗日記》中...補水效果比較優秀的一款 ......
才數元一塊...實在是平價好物
絕對是回購再
回購之選 ! ! 

萬寧獨家發售
www.beautydiary.com.hk
www.facebook.com/MyBeautyDiaryHK



 。♥゚
゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。.



還記得早前F&B上出現過我的介紹嗎 ?

雖然大家都說...拍得唔太似我 ~ HAHA
不過Biore這款洗面膏實在很讚
絕對值得出文再分享一次呢 ~ ! 


其實讀書時期...我也是Biore的用家...
不過出來工作後...用的SkinCare就愈來愈貴...
好多時會錯過了一些開架好物呢? !




Biore的新版洗面膏...是3月才推出的 ♥


才 ($29.90) 100 ml ... 還是花王其下的品牌....
而且質素絕對不俗...還有不試的理由嗎 ?

它一共有5款不用功效的......
而芭比就試過其中兩款 ! !




對我來說.......
洗面產品重點是其潔面效果....
要感覺乾淨清新得黎......
過水後亦沒有乾巴巴的感覺....
就合格啦  ^~^

而這兩款都不錯喔




全系列採用了 ♥ 日本淨肌鎖水技術 ♥

能夠溫和潔淨肌膚之外......
同時不帶走肌膚的關鍵水份....
而且都很溫和...氣味又清新 ~ !




其實用一顆珍珠份量就可以了.....
不過實在太便宜了...

好多時唔小心唧多咗 ~ haha

藍色的一款是: Biore 溫和水嫩洗面乳
銀色的一款是: Biore 透白亮肌洗面膏


兩款的質地都差不大...都是挺水嫩的
銀色那款就添加了(獨有雙效綠白柔軟粒子 & 綠茶精華)
能清除多餘油脂及暗啞死皮,而且蘊含豐富維他命C呢 ! !

芭比就比較鍾情藍色那款.....
能給予肌膚最簡單的潔面感覺
呢 !




手起泡泡來說....它的泡泡量都算豐盈....
用後肌膚感覺清新舒適...不錯喔 ! !


Biore只要 $29.90 一支...
現在夏天使用...絕對ok ...
實在是值得推薦的

當妳想試平嘢 / 急須買潔面品...但又接近糧尾...

唔洗頭痛啦...就買支Biore試試啦 ! !


 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。.



再來介紹最近使用護髮的產品吧 ! !
這是
沙宣的全新升級洗護配方 ♥

大家都說我的頭髮很柔順...直得黎又夠自然...
不過呢...其實我嫌我的髮量太少了

但說真的...我那把長到落腰的頭髮...
真的沒有乾旱開叉的問題呢 ! !




少染髮是其中一個重要因素......
其次就要靠合適的
護髮產品了!
因此每當有新的
護髮產品.....
我都會一試的

 
VS Sassoon這一款...
已經用了一個月了...
好像只要$39....
質素蠻不錯喔  ! !




它分別有兩款的:

1) 沙宣 清盈柔順 高效護髮精華 ( 適合原色頭髮使用 ) 

2) 沙宣 護色亮澤 高效護髮精華 ( 適合染髮人仕使用 )

*我用的是清盈柔順那一款耶 ! ! 



它的質地水水潤潤的...不油不膩...
而且味道很優香...是清新的花果味喔


芭比閒時會用它取代護髮素...
用來修護秀髮...效果滿不錯 !




這款
沙宣的高效護髮精華.....
用後一整天都能保持柔順清爽的....
不會油立立...很適
夏天使用嚕 ♥゚
妳也來試試看吧 ! ! 


 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。. 。♥゚ ゚♥。.


 
還有最近收到......
Tempo送來的新味道紙手巾
看到包裝上多了兩顆透心涼的冰塊嗎 ?

這是Tempo Icy Menthol
全新 "冰爽薄荷" 紙手巾

 



其實芭比一向鍾情 "蘋果木" 味道 ......
不過全新 "冰爽薄荷"卻有它的賣點喔 ! !

它添加了獨有的「冰極因子」...
令 Tempo 多了一陣冰涼的爽快感

 
而且對鼻敏感的我...
夏天經過進出冷氣地方...
這款
"冰爽薄荷" Tempo.... 
還起了舒緩鼻塞的作用呢 ! !



如果有留意我的朋友......
應該會發現我手上無時無刻....
都會拿着一張紙手巾.....
因為我的鼻敏感實在太嚴重了 ! !

目前為止只有Tempo的.......
手執
幾小時都無穿無爛的 ~ haha




當然~ 我唔會介紹新味道咁簡單 ......
Tempo Facebook Fans Page 最近搞咗啲新活動...
喂 ! ! 有機會一年免費用Tempo喔 ! !
快啲去玩下啦



1.《冰力旺盛 Power Look》online game
有機會贏得一年免費 ♥全新冰爽薄荷Tempo ♥
(每星期有一位幸福兒
)
2.《2012 全城冰陣 Tempo 大曬冷》online game
投選最最冰爽、最有 power 的藥房陳列設計
就有機會贏取限量版Tempo Cushion喔 !
http://www.tempo.com.hk/facebook/click.php?id=2




最近我都少了上來......
或許不能即時回覆大家的留言...
如果有事可以去FB找我耶 ♥


喜歡我的文章...要多多支持嚕 kiss

Love,
Barbie

 
Yahoo ♥ My New Blog
 http://blog.yahoo.com/karenbarbie

facebook ♥ 私伙情報

http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100002484945906&sk=wall

 E-mail
karenbarbie416@yahoo.com.hk 


myh16208@yahoo.com.hk

熱門文章

【簡易雞翼食譜】邪惡口味「蒜香牛油蜜糖雞翼」簡單又好味 ♥

抗疫日子持續.....由新年到現在幾乎每一天都在家煮飯,雪櫃其中一樣必備的,就是怎樣做也會好吃的雞翼了!有少少強迫症的我,就堅持每次整雞翼都要盡量利用家中有的材料,做出不同口味的雞翼,煮都煮得開心啲!滋味又滿足! 今次就同大家分享一下極邪惡蒜香牛油蜜糖雞翼做法,吃起來有一點像韓式雞翼,超好味! 影片示範(click入連結) : https://www.facebook.com/karenlovebarbie/videos/630195737823142/ 立即看以下文字版食譜 ♥ [簡易雞翼食譜]蒜香牛油蜜糖雞翼 調味(6-10隻雞翼): 生抽一湯匙 鹽約3/4茶匙 糖1.5茶匙 蒜蓉約一湯匙 乾蔥適量 生粉一茶匙 麵粉兩湯匙(用來上粉 / 亦可用生粉代替) 牛油蜜糖醬汁: 牛油一塊 蒜蓉適量 蜜糖一湯匙 水一茶匙 * 視乎雞翼量與個人口味可加減 STEP 1 : 雞翼用浸鹽水解凍後,並在流水下按壓雞翼,沖洗乾淨。用廚房紙吸雞翼多餘水份。 STEP 2 : 醃雞翼 : 醃料有豉油一湯匙、鹽3/4茶匙......   糖1.5茶匙 適量蒜蓉 (留一半煮"蒜蓉牛油" ) * 因為屋企有乾蔥所以加入,沒有乾蔥也可以。 雞翼放入醃料撈勻,每一隻雞翼都要沾上調味。 加入一茶匙生粉,拌勻及按摩雞翼。 * 醃雞翼時間最好有一小時,因為想快啲有得食,我大概醃了30分鐘,重點是按摩一下雞翼,等雞翼更易入味。 STEP 3 : 煎雞翼前,用廚紙吸走雞翼上多餘的汁液,雞翼底面輕撲上一層麵粉 (可用生粉)。 ** 今次會用半煎炸形式,油大概用了三湯匙。 STEP 4 : 燒熱油後,用中火煎雞翼,先煎有皮的一面,每邊大約煎四分鐘。煎到兩面金黃色,可夾起備用。 * 每個爐的火力不一樣,大概煎三分鐘後,可以反轉最小的一隻雞翼看看。 STEP 5 : 用乾淨的鑊,小火煮溶牛油。加入蒜蓉炒香 。 STEP 6 : 轉中火,加入雞翼,不時要轉動雞翼,讓雞翼平均吸收蒜蓉牛油香。 * 雞翼吸收了牛油香後,可用匙羹倒起鑊中一半的牛油,才下蜜糖。 ** 如果喜歡香口,不加蜜糖都好好食,不過加蜜糖又有另一種風味

澳門美食 。♥ ゚「世記咖啡快餐」必吃厚蛋多士、花生奶油西多方塊、樽仔咖啡奶茶 ゚♥。 SEI KEE CAFE ( 南灣店 )

雖然有好多題材想寫 ...... 不過有少少任性嘅我, 都決定先寫這篇吧! 因為今次介紹這間澳門食店, 除咗好食及價錢合理之外, 仲好有味道!係人情味呀! 去過兩間分店 ,店員都好親切。

要靚就要識得食。♥ ゚教你做美肌健康「紅菜頭配乳酪沙律」 ゚♥。 簡單又好味 !

FACIAL唔可以亂做 。♥ ゚私心推介給準新娘姊妹的「活肌能量水療程」゚ ♥。非入侵性都有好效果

因為工作關係, 好多時近距離接觸朋友或客人都會讚我皮膚好, 會互相交流一些護膚化妝心得 ♥

One Piece迷必看。♥ ゚帶你玩轉【海賊王嘉年華】♥。附入場準備小貼士 ~

有打算到【One Piece 嘉年華】的朋友嗎? 那麼這篇文章你一定要看,除了帶你先走一轉, 最重要是告訴你一些衣著/準備小貼士, 鎖定目標!!咁就玩得更盡興啦!! 來 ~ 跟我來吧 ~