跳到主要內容

今個冬天 ♥ 誓要打造完美身型 ♥

唔知道幾時開始.......
大家竟然把我歸立為"瘦"的類別
是大家哄我還是甚麼 ? haha
不過自己知自己事 (無人比我更清楚)
無錯!我並不屬於肥 ......
但係身型"一定唔係好靚囉 " !

其實我嘅要求好簡單......
希望有一日......
可以好自信咁
着住泳衣影相....
不過好似係一件"不可能的任務"

因為我懶...其次都係懶......
另外仲有超愛吃
....




剛好...最近收到pr的邀請.....
試做Elyze「機能瘦身」療程

其實芭比都考慮了一段時間才接受療程,
一來我從未做過任何瘦身療程.......
二來我沒有時間耶!




不過自從接受過reenex的療程後.....
心深感受到Neo Derm的專業與成效 !
加上
Elyze找來了我的女神......
周慧敏
擔任代言人!

芭比超喜歡
周慧敏的......
她美麗
善良脫俗專一有愛心......
(下刪一百字讚美 ).....
我絕對相信佢嘅選擇
......
那麼就即管試試吧!




這裡是位於銅鑼灣時代廣的(旗艦店)
36樓  接待處

每次去到 Neo Derm...
都感受到親切的招待...
令人身心都得以放鬆




我的Elyze治療師(Agnes)
先給我做一份問卷......
了解我的身體狀況 !




然後再圈出我最想改善的地方!
其實我想圈成個boby囉......
不過我驚嚇親
Agnes呀....haha

 

填完問卷後.......
就去0左玩呢部 "In Body "測量機

先用
濕紙巾抹抹手腳
然後雙腳踏上指定位置
雙手亦要握著兩支手柄





知道嗎?
這部 "In Body" 超利害的 .....
 
可能測量出身體內的水份與脂肪比例
肌肉量、消耗量等等 .


踏上這部機之前,
真的蠻擔憂......

我怕結果會好可怕喔 !




之後Agnes帶我去到咨詢房跟我講解 "In Body"結果

上面黃色的物體就是"1磅脂肪"

呢部機就可以Check到你身上有幾多
脂肪
好緊張...好緊張呀!


 

先看看我的磅數 (剛好是100磅)
我重左
呀 >.< 呢期朝朝飲朱古力奶呀
不過Agnes竟然說.....
這個磅數好fit
.....
 
而且脂肪比例得9.9
比標準還要低少少
(真係開心到傻0左)

不過水份/肌肉/蛋白質
就唔夠呀





另外脂肪率是21.8%
即係等於21.8磅脂肪

界乎normal range之間




Agnes更替我計算(骨重)
她說我的
骨架超細
只有4.708(好似係kg)

嘩 ! 講到好理想喎 (有少少飄飄然).....

不過點解我完全唔覺得自己fit呢?




問題到底出0左係邊係邊係邊呢?
1)脂肪分佈不平均
2)肌肉唔夠結實
3)少做運動
4)線條唔靚


即係咁 ~
我上身無咩肉無咩
脂肪 >.<
D
脂肪走哂去下半身囉!




之後Agnes就同我講解 "Elyze機能瘦身系統"
每當女性過了25歲後,新陳代謝便開始減慢,身體機能不斷老化,
儘管運動量不變,但效果卻大不如前,久而久之容易令脂肪積聚,
更會影響免疫力和抵抗力,因而產生各種身體毛病。

Elyze「機能瘦身」系統從根源著手,採用醫學療程的專利科技
配合Low GI飲食和運動,有效將身體開始退化的機能顯著回復到
25歲的顛峰狀態,加速新陳代謝水平,令體態自然美麗。





瘦身不反彈關鍵── 由身體機能開始

身體機能衰退,是導致脂肪積聚、易肥易反彈的根本原因,
Elyze機能瘦身系統,為您管理3大機能指標──
血糖、脂肪及荷爾蒙數值,全面改善身體機能,
做到真正瘦身,不再反彈! 


 

清楚了解後.....
Agnes就帶我去治療室......
進行
"Elyze機能瘦身"療程了 !





這間房環境很寬敞......
還可以望到海景呢




接著先換上一套紙內衣 ......

噢 ! 紙brabra &紙 T-Back
我還是第一次見 .....
有點手忙腳亂 >.<
而且
了跟無着差不多
haha



換好之後.....
就讓
Agnes看看我的全身
老實講...
初有點尷尬
我係咁扯住件
......

不過
Agnes的態度好專業
感覺好似去睇醫生咁
我亦都放鬆心情
任她擺佈 ~ haha





當天我特意穿了一套緊身衣
方便展示身型給你們看
(我唔想露肉呀)
Agnes說我的腰很幼......
我有聽錯沒有? haha

(第一次被讚
腰幼)

超喜歡這裡的治療師感覺很專業
會讚人的
治療師唔係周圍有ga


正面睇的確呃到人.....
不過側面就麻煩了


我主要係下半身出事....
 
Agnes建議我可選擇做.....
 小肚/hip位/大腿/小腿
其實4個部位我都好想搞搞佢呀>~<
最後我還是拿不定主意 ......
Agnes就建議我試做hip位
因為
hip位的效果會比較明顯
當然好啦 ~
成日坐喺office又唔運動
hip位問題係最嚴重 ma



"Elyze機能瘦身"主要配合3部儀器
會因應需要選用不同的
儀器做療程

而我今次會用到 ( Tenor RF射頻塑身儀 ~ 熱能射頻 )
功能 : 深層擊脂。緊緻去紋

呢部機係唔係熟口
熟面呢 ?
呢部跟
reenex其中一部機是相同的,

 (呢部機超正的)所以我都特別有信心
*Elyze採用的儀器,全部獲得FDA (美國食品及藥物管理局)
及歐盟28個國家CE認證




(槍頭分1&2)
單極射頻 深層擊脂
雙極射頻: 緊緻去紋

而今次會全程使用(1單極射頻 )
能直達肌膚深層,能收緊及鞏固底層結構,
加速血液循環,
深層擊脂,改善浮腫!




今次我會做"hip位
"
首先Agnes替我清潔肌膚,再搽上精華油 .......
有助槍頭於肌膚上滑動,保護肌膚,避免直接受熱!

過程中利用發熱的槍頭不停於肌膚上打圈......大腿後側推往臀部
配合手部按摩感覺有點像推油+熱石按摩.......
說真的....太舒服了 !

另外更於膝蓋後方的淋巴位打圈......
能打通淋巴,有助血液循環,
加速新陳代謝,
身體機能提升了,肌膚的改善空間自然更大!



全個過程大約20-30mins......
槍頭的
熱力是從深層散發出來的.....
熱力
深入皮下20mm產生45度熱力........
能喚醒深層組織
提升循環效率,有助排走脂肪!




冬天做這療程實在太棒了
精華油+熱力+按摩
感覺像去了做spa般

(如果可以全身做就好啦~haha)


*當然每個人的受熱能力是不同的
如果接受不了,要向治療師提出呀





完成後....Agnes再跟我分析效果.....

第一次療程,效果不會太明顯....
磅數/吋
數都保持不變.......
不過線條卻真的有所改善嚕!

想看看效果嗎 ?




膝蓋後方往hip位
療程後感覺肌膚向上提升了一點點 (無咁浮腫)
而且摸上手柔軟緊緻了少許 .....


Agnes說把頑固脂肪打鬆了.....
會有助燒脂肪
堵加快燃燒......
這個
療程更能減淡燈皮

下星期我便會接受第二次療程
好掛住那種溫暖感呀......
很期待嚕~heehee

゚♥。.゚♥。.




最後Agnes更熱情的跟我合照........
看我剛睡醒似的樣子.....
就知道剛剛的
療程有多享受啦!
(只嫌時間太短~haha)

゚♥。.゚♥。.對了~
早前芭比收到一份 超窩心的禮物   
Thank you Watsons & Tiffany(so warm




知道嗎?
屈臣氏連續八年都舉行~ 聖誕義賣慈善玩具熊活動 ~
今年,屈臣氏更首次與聯合國兒童基金會(UNICEF)合作,
舉行 ♥「屈臣氏關愛UNICEF慈善籌款行動」♥
透過義賣慈善玩具熊以及在各分店內設置捐款收集箱
號召全港市民一起為聯合國兒童基金會籌募善款。




上面的玩具熊可愛沒有 ?

現在,大家只要於任何一間屈臣氏 ( 以慈善價港幣$49.9 )
就可以購買一隻
10吋慈善玩具熊 嚕 !
(數量有限.售完即止)

屈臣氏會將於每隻售出的慈善熊收益中,
捐出$5予聯合國兒童基金會。




話說....芭比都有好幾年沒有收過毛公仔了.......
原來收到毛公仔的心情是很sweet 的 ~ heehee

希望大家鼎力支持,在挑選聖誕禮物時不忘支持 ♥ 慈善籌款行動 ♥
為家人朋友送上別具意義的禮物,亦把關愛傳給社會上有需要的人!

當然......
大家亦可以直接把捐款投入屈臣氏各分店內,
設置的 ♥捐款收集箱♥ 嚕 !



另外想特別講下呢兩支
Watsons collagen cream


估唔到原來好用架  ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
估唔到原來
好用架  ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! 估唔到原來好用架  ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
(我咁強調....你地明唔明呀~haha)


一支是body cream
一支是hand cream大的一支......
超抵用的說



質地滑滑的...而且好夠潤......
最緊要就係平,超豪的全身搽......
也不肉痛嚕!


點樣懶都好..........
冬天沖完涼最好搽返
body cream啦


゚♥。.゚♥。.




最後想問下大家有無積趣
試做
"Elyze機能瘦身療程"呢?
我手上有
3張 Gift Card


憑 Gift Card:
1)可以試做機能瘦身療程一次 ($2,230)
2)療程後送你...1盒5片的Bicelle 3D抗氧保濕面膜




如果大家有興趣可以"留言"給我 (先到先得)
我會親自寄給妳

另外大家亦可以到以下的link登記試做嚕 ^^
1)可以試做機能瘦身療程一次 ($2,230)
2)療程後送你Starbucks $50 現金
http://www.elyze.com.hk/edm/201112/EEDMA1211E/Form.aspx?ref=EBLOCP1149

゚♥。.
゚♥。.

喜歡我的文章要多多支持喔!!
Love

Barbie


芭比facebook:(for blogger)
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100002484945906&sk=wall
E-mail :
karenbarbie416@yahoo.com.hk
myh16208@yahoo.com.hk
 

熱門文章

【簡易雞翼食譜】邪惡口味「蒜香牛油蜜糖雞翼」簡單又好味 ♥

抗疫日子持續.....由新年到現在幾乎每一天都在家煮飯,雪櫃其中一樣必備的,就是怎樣做也會好吃的雞翼了!有少少強迫症的我,就堅持每次整雞翼都要盡量利用家中有的材料,做出不同口味的雞翼,煮都煮得開心啲!滋味又滿足! 今次就同大家分享一下極邪惡蒜香牛油蜜糖雞翼做法,吃起來有一點像韓式雞翼,超好味! 影片示範(click入連結) : https://www.facebook.com/karenlovebarbie/videos/630195737823142/ 立即看以下文字版食譜 ♥ [簡易雞翼食譜]蒜香牛油蜜糖雞翼 調味(6-10隻雞翼): 生抽一湯匙 鹽約3/4茶匙 糖1.5茶匙 蒜蓉約一湯匙 乾蔥適量 生粉一茶匙 麵粉兩湯匙(用來上粉 / 亦可用生粉代替) 牛油蜜糖醬汁: 牛油一塊 蒜蓉適量 蜜糖一湯匙 水一茶匙 * 視乎雞翼量與個人口味可加減 STEP 1 : 雞翼用浸鹽水解凍後,並在流水下按壓雞翼,沖洗乾淨。用廚房紙吸雞翼多餘水份。 STEP 2 : 醃雞翼 : 醃料有豉油一湯匙、鹽3/4茶匙......   糖1.5茶匙 適量蒜蓉 (留一半煮"蒜蓉牛油" ) * 因為屋企有乾蔥所以加入,沒有乾蔥也可以。 雞翼放入醃料撈勻,每一隻雞翼都要沾上調味。 加入一茶匙生粉,拌勻及按摩雞翼。 * 醃雞翼時間最好有一小時,因為想快啲有得食,我大概醃了30分鐘,重點是按摩一下雞翼,等雞翼更易入味。 STEP 3 : 煎雞翼前,用廚紙吸走雞翼上多餘的汁液,雞翼底面輕撲上一層麵粉 (可用生粉)。 ** 今次會用半煎炸形式,油大概用了三湯匙。 STEP 4 : 燒熱油後,用中火煎雞翼,先煎有皮的一面,每邊大約煎四分鐘。煎到兩面金黃色,可夾起備用。 * 每個爐的火力不一樣,大概煎三分鐘後,可以反轉最小的一隻雞翼看看。 STEP 5 : 用乾淨的鑊,小火煮溶牛油。加入蒜蓉炒香 。 STEP 6 : 轉中火,加入雞翼,不時要轉動雞翼,讓雞翼平均吸收蒜蓉牛油香。 * 雞翼吸收了牛油香後,可用匙羹倒起鑊中一半的牛油,才下蜜糖。 ** 如果喜歡香口,不加蜜糖都好好食,不過加蜜糖又有另一種風味

澳門美食 。♥ ゚「世記咖啡快餐」必吃厚蛋多士、花生奶油西多方塊、樽仔咖啡奶茶 ゚♥。 SEI KEE CAFE ( 南灣店 )

雖然有好多題材想寫 ...... 不過有少少任性嘅我, 都決定先寫這篇吧! 因為今次介紹這間澳門食店, 除咗好食及價錢合理之外, 仲好有味道!係人情味呀! 去過兩間分店 ,店員都好親切。

要靚就要識得食。♥ ゚教你做美肌健康「紅菜頭配乳酪沙律」 ゚♥。 簡單又好味 !

夏日必吃!自家製【椰汁芒果糯米飯】香甜軟糯 ~ 啖啖泰國風味!(簡易甜品食譜) ♥

夏天必吃的水果絕對少不了芒果!之前收到一箱台灣特產愛文芒, 分享過 Homemade 「芒果糯米飯」 的成品 ,大家也超有興趣的,所以今次就先記錄這個食譜吧! 只要跟著做就可以炮製出充滿泰國風情的 「 椰汁芒果糯米飯 」 ,材料簡單又易整,每一口都鹹甜有致,香甜軟糯,讓你有一秒飛到泰國的感覺吧! 「 椰汁芒果糯米飯 」材料 (約2-4人份) : 芒果糯米飯 芒果 2 個 白糯米 200克 黑糯米 100克 椰漿 250克 清水 30毫升 砂糖 50克 鹽 少許 (約1/4茶匙) 小貼士 ** 這部分的椰漿加些水,更好被糯米飯吸收 ** 不同品牌椰漿濃稠度都不一樣 (如椰漿本身很稀,可不用加水) ** 個人喜愛多一點白糯米 (可自行調整) ** 1湯匙砂糖約15克 椰漿 (淋面伴食用) 椰漿 150毫升 細砂糖 20克 鹽 少許 (約1/4茶匙) 粘米粉 1茶匙 冷/室溫水 1湯匙 小貼士 **糖/鹽/椰漿份量可按個人口味稍作調整 ** 如椰漿本身夠濃稠,這部分可不加粘米粉水 **個人愛用紙盒包裝的椰漿,覺得比較濃稠又香椰味 主角當然是芒果!今次用的是喝牛奶長大的台灣 「枋山盧家愛文芒」 , 在台灣很有名氣的,特別是用牛奶有機肥栽培兼自然熟成 ,而且一枝花柄只留一顆芒果,所以芒果都可以吸收滿的營養,粒粒紅卜卜,甜度高,是外銷日本等級的芒果呀 ♥ 愛文芒的果肉飽滿細緻, 纖維少,吃起來清香鮮甜,超誘人的!當然用其他品種的芒果也各有風味,只是剛好早前在吃這一款就介紹一下吧! step 1: 黑白糯米清洗過水, 分開浸4小時以上 (黑糯米最好浸過夜) , 蒸之前要瀝乾,保持糯米更佳的口感 。 * 浸糯米的水要多一點 * 浸完要瀝乾備用 黑糯米口感比較硬,黏性沒有白糯米高,不過黑白兩色看起來就是比較吸引 ! 大家都可以只選其中一種的! 小貼士  : 1 . 如果想黑糯米更軟更黏稠,黑糯米可以直接+水+椰漿,用煮飯模式去煮。 2 . 如果蒸,建議可混入少許白糯米調配 ( 約黑糯米的 1/3份量 )  才去蒸,蒸好後亦可拌入多一點點椰漿 (可先試味),吃起來口感更佳。 step 2 : 預備蒸碟, 分隔黑白糯米,中高火蒸約30-35分鐘

One Piece迷必看。♥ ゚帶你玩轉【海賊王嘉年華】♥。附入場準備小貼士 ~

有打算到【One Piece 嘉年華】的朋友嗎? 那麼這篇文章你一定要看,除了帶你先走一轉, 最重要是告訴你一些衣著/準備小貼士, 鎖定目標!!咁就玩得更盡興啦!! 來 ~ 跟我來吧 ~