跳到主要內容

海量圖.。♥゚玩轉「灰熊山谷」。景點逐格捉 ゚♥。.GO GO GO

這陣子......
都被「灰熊山谷」鋪天蓋地的
宣傳包圍着...
每天上班走過香港站的超巨形
地圖...
打開電視/報紙/甚至yahoo 版面...
也正在大賣「灰熊山谷」的廣告 ...
真係見到都超想去玩囉




幸好...早在7月9日芭比也走進了迪士尼...
率先試玩了 「灰熊山谷」這個新主題園區 

總算可以頂下隱先 ~ haha

看着那藍天白雲...心情也特別好呢 !




有人問...你次次黎到迪士尼......
都喺同一個位置拍照...到底悶唔悶呀?

umum...真係唔悶喎 ! !
每次都帶着不一樣的心情...
穿著不一樣的衣服來到...
看見不一樣的人和事...
每一次都是新旅程呢


話說我讚完天氣好 ( 影完呢張相 )
就落巨雨啦 >~<




好好彩...大約10分鐘...
滂沱大雨竟然停下來...
實在太好了 Lucky

不過換來的是超強的太陽...
唔係講笑...真係超級勁熱...
但係有得玩...唔怕啦 ~ haha




第一時間跑向「灰熊山谷」出發吧

對了 ~ 下一個新
園區「迷離莊園」
都就快登場了 ... 真的滿期待呢 ! !





「灰熊山谷」香港迪士尼樂園擴建項目中最大的主題園區 ! !
足足籌備了4 年...等了又等...終於在2012年7月14日正式開放了







走進「灰熊山谷」之前...先了解一下灰熊山谷的故事情節...
會玩得會更投入呢

 話說...淘金小鎮於一八八八年八月八日建立.....
但一群大灰熊包括熊媽媽及熊BB誤闖鎮內礦洞覓食....
又誤點藥引被爆出山洞......

而「灰熊山谷」是以西部歷奇為設計藍本,為全球獨有的呀 (鼓掌)
在這裡...讓游客時光倒流到西部尋金小鎮,一起歷險去吧 !!




第一個目標...「灰熊山極速礦車」
不過工作人員說...由於仍然掛着雷暴警告...
為安全起見...要等舊黑雲飄走先可以開動...
真係好認真好專業呢 ! !





為左安全...玩得開心又放心....
我們就邊行邊等極速礦車
開動喔 !

雖然
灰熊山谷只有一個機動遊戲...
不過四周都是拍照的好
景點...
不用擔心會悶的啦




上面那個金礦噴泉很漂亮呀


知道嗎 ?
這裡的所有景物...都是由人手製作的...
花不超多心機時間...還有汗水...
所以大家一定要細心欣賞欣賞呀 !




還有西部故事味道極濃的場景

哎呀 !! 我被通緝了 !! 速逃 ! !



嗚...嗚...嗚...
還是逃不過魔掌...被捉拿了 ! !

其實我只不過唔小心偷食零
之麻...
使唔使捉我去"西部囚室"呀 ...
快啲放我走呀 ! !




喺 "西部囚室" 偷走咗出黎...快啲跑去金石檢測所...
摸摸灰熊山谷最大的黃金石...趕走啲衰氣先
Lucky ! ! Lucky
! !



趕走啲衰氣...可以放心去玩啦 ! !
啲個係射水炮...可以跟對面的朋友互射喔





很喜歡這裡的佈置喔
酒筒罐頭...木櫃木板...
就像處身西部的無人雜貨店...
隨時有變態狂魔出現呢 ? !



呢個雜貨櫃影相好靚呀
我真係每一個位置都唔放過 XDD



歡迎光臨  ♥  想買咩呀 ?
罐頭吞拿魚啱唔啱 ?





呢架木頭車都好靚呀 ~
大家可以認住呢架木頭車....
這裡定時會有街頭表演的呀




行行下...突然見到有礦車快速行駛....
原來
灰熊山極速礦車」開動了.....
快快去排隊先 ! !
 

它是一個創新雙向穿山車...並會走遍整個山谷...
過山車就玩得多,但係會突然"倒後行"的你試過未 ?
單是這個賣點...已教人興奮期待了 ! !





大家都好有秩序開開心心咁排隊

唔知點解我啲相成日影得我咁白
...
其實我真人一啲都唔白架 >~<
我懷疑我食錯咗螢光劑呢...




排隊的區域地方很大...
而且還有不少場景...
真的一絲不久呀





好緊張 ! !好緊張 ! !好緊張呀 ! !
玩之前記住要睇下個警告板...
安全要緊呀 ! !


注意* 身高 112 cm以上的朋友...才可以上礦車呀 ~



山谷上會同時有三架礦車在行駛的...
全程大約三分鐘左右...
礦車會穿梭整個山谷...
中途會有幾個停頓位置...
會有一些故事發生...
重點係會突然"倒後行"...再衝 ! !

刺激度...其實沒有很高 (10粒星星我俾比6粒 )
不過論驚喜度...我就要俾 ( 9.9粒星星啦 )
! !




灰熊山極速礦車」旅程多變有驚喜...
而且山谷上的造景亦很具欣賞價值...
再配合故事性的旅程和
倒後行的賣點...
已經
值回票
值了...要玩三次先夠喉囉 !

第一次 : 迎接驚喜
第一次 :
欣賞園第三次 : 享受旅行




其實我也玩了兩次...要不是要排隊...
我一定要玩三次四次啦 ! !

芭比是超怕玩過山車的 ( 不過又愛玩 )
玩過山車的情況就跟看鬼片一樣.....
全程緊閉眼睛...係唔係都放聲尖叫...
機本上玩完出黎...都唔知發生咩事 ==

但這個我就可以全程張開眼睛 ( 笑住黎玩 )
而且尾斷的車速亦突然加快了...
感覺像坐上真實版的
極速礦車...
有飛
車的感覺...很涼快呢




當然唔少得同一班 "迪士尼朋友仔合照"
 


大灰熊哥達和堅尼係新黎架 ! !
不過唔好激嬲佢地呀.......
分分鐘食咗妳呀 XDD




另外還有 「灰熊山谷迎賓禮」
一眾演藝人員在街頭載歌載舞...
氣氛很好呀





佢地仲會同大家合照呢
(唔使俾貼士
架)








睇完表演...影完靚相.......
就可以去附近的「噴泉山谷」玩下水

幸運噴泉天更會隨時噴出沖天水柱 ! !



還有一邊可以俾大小朋友玩水戰的呀
咁熱嘅天氣啱哂啦 XDD




不過今日着咗白色上衣...就唔玩水啦...
睇下人玩都感受都涼快呢







行到肚仔餓....
仲可以去
幸運黃金石小食亭」補充下體力 ...
流咁多汗...最緊要飲多啲水呀 !!


另外附近仲有「小灰熊禮品車」
可以揀番啲手信送俾至愛嘅媽媽





走出左「灰熊山谷」...當然要玩下射擊啦....
我無眼花嗎 ? 我竟然有214,500分 ?
仲記得我上次只有6800


講個秘密你知丫 ♥ (悄悄話)
 
我排排下隊...竟然拖錯咗第二個隻手囉...
個男人仲縮都縮唔切...我真係好樣衰呀 >O<
使唔
使咁驚呀...唔小心之麻...食咗你咩 ! !
點解我成日仲埋啲白痴嘢架.....
我嘅人生就是充滿笑點吧





算 ! ! 去精品店搵啲公仔影相先 ! !
呢隻大灰熊係新架喎

同咁大隻灰熊公仔合照
個人睇落都細粒啲瘦啲 XDD





次次黎到都一定戴佢影相...
這個米尼頭飾真係好可愛呀...
次次黎到都一定戴佢影相






第一次同靚靚公主合照
佢真係好似公主呀(廢話) XDD





迪迪尼真是一個拍照的好地方.....
隨便找個位置...背景已經很漂亮了




雖然影黎影去都係果邊臉.....
不過我真係好鍾意影相呀 !!

因為青春好快就會流走了...
只有相片/回憶可以捉緊她

啲相我要留俾第時嘅自己睇架 XDD



當天我仲遇到很多朋友仔呢 ~
如果整架灰熊礦車都係自己友...
你話幾開心呢

 
( 唔知邊個會叫得最大聲呢 XDD )





玩到六點左右就走了....
實在太累了>~<


寫到呢度...真係好想去多次呀 ! !
就等"哈佬喂" 再去啦


未去玩嘅你...你...你...同埋你...
有無俾我搞到興起呢 ? heehee




如果想了解我更多....
都可以like我的fanpage呀....
在這裡...會分享更多私伙好物
...

 差不多每天也有更新的 
 http://www.facebook.com/karenlovebarbie



Love,
Barbie

Yahoo ♥ My New Blog
 http://blog.yahoo.com/karenbarbie

E-mail
karenbarbie416@yahoo.com.hkmyh16208@yahoo.com.hk

熱門文章

【簡易雞翼食譜】邪惡口味「蒜香牛油蜜糖雞翼」簡單又好味 ♥

抗疫日子持續.....由新年到現在幾乎每一天都在家煮飯,雪櫃其中一樣必備的,就是怎樣做也會好吃的雞翼了!有少少強迫症的我,就堅持每次整雞翼都要盡量利用家中有的材料,做出不同口味的雞翼,煮都煮得開心啲!滋味又滿足! 今次就同大家分享一下極邪惡蒜香牛油蜜糖雞翼做法,吃起來有一點像韓式雞翼,超好味! 影片示範(click入連結) : https://www.facebook.com/karenlovebarbie/videos/630195737823142/ 立即看以下文字版食譜 ♥ [簡易雞翼食譜]蒜香牛油蜜糖雞翼 調味(6-10隻雞翼): 生抽一湯匙 鹽約3/4茶匙 糖1.5茶匙 蒜蓉約一湯匙 乾蔥適量 生粉一茶匙 麵粉兩湯匙(用來上粉 / 亦可用生粉代替) 牛油蜜糖醬汁: 牛油一塊 蒜蓉適量 蜜糖一湯匙 水一茶匙 * 視乎雞翼量與個人口味可加減 STEP 1 : 雞翼用浸鹽水解凍後,並在流水下按壓雞翼,沖洗乾淨。用廚房紙吸雞翼多餘水份。 STEP 2 : 醃雞翼 : 醃料有豉油一湯匙、鹽3/4茶匙......   糖1.5茶匙 適量蒜蓉 (留一半煮"蒜蓉牛油" ) * 因為屋企有乾蔥所以加入,沒有乾蔥也可以。 雞翼放入醃料撈勻,每一隻雞翼都要沾上調味。 加入一茶匙生粉,拌勻及按摩雞翼。 * 醃雞翼時間最好有一小時,因為想快啲有得食,我大概醃了30分鐘,重點是按摩一下雞翼,等雞翼更易入味。 STEP 3 : 煎雞翼前,用廚紙吸走雞翼上多餘的汁液,雞翼底面輕撲上一層麵粉 (可用生粉)。 ** 今次會用半煎炸形式,油大概用了三湯匙。 STEP 4 : 燒熱油後,用中火煎雞翼,先煎有皮的一面,每邊大約煎四分鐘。煎到兩面金黃色,可夾起備用。 * 每個爐的火力不一樣,大概煎三分鐘後,可以反轉最小的一隻雞翼看看。 STEP 5 : 用乾淨的鑊,小火煮溶牛油。加入蒜蓉炒香 。 STEP 6 : 轉中火,加入雞翼,不時要轉動雞翼,讓雞翼平均吸收蒜蓉牛油香。 * 雞翼吸收了牛油香後,可用匙羹倒起鑊中一半的牛油,才下蜜糖。 ** 如果喜歡香口,不加蜜糖都好好食,不過加蜜糖又有另一種風味

澳門美食 。♥ ゚「世記咖啡快餐」必吃厚蛋多士、花生奶油西多方塊、樽仔咖啡奶茶 ゚♥。 SEI KEE CAFE ( 南灣店 )

雖然有好多題材想寫 ...... 不過有少少任性嘅我, 都決定先寫這篇吧! 因為今次介紹這間澳門食店, 除咗好食及價錢合理之外, 仲好有味道!係人情味呀! 去過兩間分店 ,店員都好親切。

要靚就要識得食。♥ ゚教你做美肌健康「紅菜頭配乳酪沙律」 ゚♥。 簡單又好味 !

FACIAL唔可以亂做 。♥ ゚私心推介給準新娘姊妹的「活肌能量水療程」゚ ♥。非入侵性都有好效果

因為工作關係, 好多時近距離接觸朋友或客人都會讚我皮膚好, 會互相交流一些護膚化妝心得 ♥

About Me - Barbie Hui

Barbie Hui 編輯 、 專業化妝師、 專欄作者、 資深博客及珠寶設計師。 擔任時尚網站編輯多年,自 2010 年於各大網站分享旅遊、扮靚及生活文章,Blog累積超過1000萬瀏覽量,讀者以女性為主。曾拍攝多個廣告,專欄見於 yahoo style,亦有參與各大報章雜誌的不同合作。 此外,從事化妝工作 6 年,著重表現氣質與美感,擁有香港、韓國及台灣的專業化妝證書,提供新娘化妝造型、雜誌、廣告、姊妹化妝、宴會化妝、event、升級版角蛋白捲睫護理、品牌合作化妝班等各種服務。 擁有高級珠寶計設證書 (Certificate in High Jewellery Design & Production),設計曾入選為 " 香港珠寶首飾設計比賽 " 11大入圍作品。提供親手製作的新娘飾物,供客人配襯造型。 媒體報導 / 個人專訪可參考以下連結  ♥   https://www.facebook.com/pg/karenlovebarbie/photos/?tab=album&album_id=1085980281439387 個人 Instagram ♥ http://instagram.com/barbiehuii 個人 Facebook page ♥ https://www.facebook.com/karenlovebarbie 化妝造型 IG/FB   ♥   https://www.instagram.com/barbiehuimakeup/ https://www.facebook.com/barbiehuimakeup/ Main Blog ♥ http://barbiekaren.blogspot.com/ http://karenbb.theztyle.com/ http://beauty.qooza.hk/u/karenbarbie/ 工作查詢 : 請於 IG或FB inbox / 電郵 / wtsapp 聯絡 ♥     電郵 : karenbarbie416@gmail.com Wtsapp :  63911107