跳到主要內容

小顏術.。♥゚自家按摩瘦臉組合 + 送瘦臉Mask一盒 ゚♥。.包包面Out !

其實我真係好唔開心 :(
唔知點解...好多時我都會面腫腫的...
照鏡還可以呃下自己...一影相就出事啦 ! !

我男朋友仲好衰...成日話我似麵包超人...
其實連Reenex的美容師都說我肌膚蠻緊緻的...
不過衰在有包包臉同
浮腫囉 ! !

話說幾個月前我都試過Dr.Sonic L‧I
它的超音波提升功效很不錯呀.....
但係我真係唔捨得買住呀 ( 嚴重缺錢中 ) !

不過講到最簡單有效嘅瘦臉緊緻方法...
必定是 " 按摩 "
按摩 " 按摩 "

從前我都寫過不少有關臉部按摩的文章...
只要技巧正確+有恆心...絕對有效的呀 !



今次就會介紹一款 ( 按摩小顏組合 )
推介給喜歡簡單有效+自然改善的朋友
啦啦啦 ! ! 黎張合照先 ! ! 我真係好貪靚囉 ! !
不過
貪靚得黎我都有好多原則架 XD



Mask HouseDiamond V-Sharp Serum
鑽石級V型全效瘦臉精華

( 萬靈manning有售)

相信大家對韓國面膜品牌
Mask House不會陌生 .....
早年推介過
它的韓方草本面膜-潤- 大家都一致喜歡呢

近年
Mask House更研發出 BodyFit™ 皇牌醫學燒脂配方
還根據人體工學原理...去配合不同的瘦面工具
輔助使用。


上季就推出了 " V型纖面膜及納米瘦面帶組合 "
而今季就推出全新的 " 鑽石級V型全效瘦臉精華 "
以塗抹式的「瘦臉精華」配合特製的「纖顏棒」使用 !


Mask House 鑽石級V型全效瘦臉精華
一組有 ( 30ml 瘦面精華 + 2支纖顏棒 )
$266/ 一組

100% 韓國進口 ( 生產日期清晰 )

現在還有不少品牌...連生產地點/日期都印得唔清
唔楚...
其實我真係唔係好明...點解生產日期要用暗號 :(




而且Mask House的所有產品均通過皮膚刺激和毒性試驗,
並取得多個國際認可證書
,感覺更放心呢

 "全效瘦臉精華" 更經監察管理局KFDA認証,
其成分達到安全標準 ( 並不含辣椒刺激成份 )
絕無傳統瘦面產品的敏感後遺症。




喜歡它沒有誇大效果去宣傳...
按摩
瘦臉法就是要有 "恆心" 囉...
我相信利用按摩棒配合瘦臉精華...
效果必定會更佳 


(30天後點都會有效果呢 )




一般一支瘦臉精華都要數百元...
這個$266 有一支瘦臉精華....
還配有2支纖顏按摩棒...
價錢也挺合理吧




「鑽石級V型全效瘦臉精華」

三大主要成分及功效:

1
BodyFit™ 醫學燒脂精華 ( 纖顏 )
能促進血液循環暢通淋巴
減慢及分解脂肪積聚
燃燒面部脂肪
   
2
角鯊烷 ( 緊膚 )
瞬間提升肌膚彈性
緊緻幼滑肌膚
塑造亮顏輪廓

3
透明質酸 ( 修護 )
有效提升肌膚水份
減淡積聚日深的皺紋
燒脂同時達至持久保濕
選用高濃度BodyFit™ 醫學燒脂精華
能針對脂肪型及水腫型包包面 !



老老實實......
我真係好怕
好怕用瘦臉/瘦身精華的...
因為一般都含有例如
辣椒等刺激成份...
我的
敏感肌膚受不了喔 >.<

不過
Mask House這支就比我想像中好...
想不到質地是很水嫩潤澤 ....
就像一般的保濕精華般




而且質地真的很柔滑好水潤...
更不含
辣椒刺激成份...
用起來沒有不適感 





配合Mask House特製纖顏棒


大的1支 = V型臉頰滾動按摩器  (左) 1支 = 滾珠頸額滾動按摩器 (右)




1) 臉頰滾動按摩器
根據人體3D工學,其 "V型" 按摩器特別切合亞洲女士的雙頰輪廓,
配合纖巧的設計,使兩邊 "14片方型羽狀齒輪" 於滾動時
舒適貼面,
重點針對下巴、顴骨至耳邊位置,加速精華導入並分解臉頰脂肪。

2) 頸額滾動按摩器
"滾珠按摩" 能夠幫助刺激穴道,加速血液循環,
有效加速精華滲透,撫平頸額皺紋。




大家可以按照指示去按摩喔 ! !

提提大家 :
面上有傷口/敏感/曬傷千萬不要使用使用前先搽上耳背測試
精華避免接觸眼睛




先清潔面部及頸...然後搓揉雙手...並取出適量的 BodyFit™ 醫學燒脂精華...
利用
微溫的雙手把精華塗抹於面頰/額頭/頸部
  !



搽上臉會有點微溫...不過感覺其實不大 (只是從表面產生微溫 )
並不像辣椒精華般又熱又刺痛又想喊...深層熱出來般痛苦....
搽上精華後...便可以利用按摩器了 !
小貼士 ♥

按摩器要緊貼肌膚滑動
力度要輕柔 ( 不要用死力 )





(唔好意思 ...我生咗粒暗瘡呀 )

V型臉頰滾動按摩器
能重點針對下巴、顴骨至耳邊位置,加速精華導入並分解臉頰脂肪。
使用方法:
1)  沿下巴位置上拉至耳邊位置
2)   由顴骨位置推壓至耳邊位置
3)  重覆以上動作,每邊約3-5次





頸額滾動按摩器 
滾珠按摩幫助刺激穴道,加速血液循環,撫平頸額皺紋。

使用方法:
1)  於額頸位置以「V」式按摩
2)  由頸部位置上推至下巴位置
3)  重覆以上動作,每邊約3-5次





其實我覺得這個 (V型臉頰滾動按摩器 )
用來收雙下巴位置也不錯 !




一般一星期使用3-4次就可以 ...其實我只用了6次吧 ...
如果同你講瘦咗幾多CM幾多吋...就真係呃你啦...
你估打瘦臉針咩 ? 食藥都無減得咁快啦 XD

不過每次使用後...都感覺輪廓線條好像明顯了一點...
而且我很喜歡按摩的感覺
...真的會有提升緊緻功效喔 !

其實閒時芭比都會用王石Look
Look去按摩...
不過Mask House纖顏棒的效果就
來得比較快...
或許是配合了瘦臉精華吧 ! !


我都分唔清是去浮腫定瘦臉功效...
總之使用後都臉形都有一點改善的


不用注射、不用矯形
不用花費太多 !
推介給喜歡簡單有效+自然改善的朋友  !




家中還存有一盒 " V型纖面膜及納米瘦面帶組合 "
不過其實我還未使用過的 ( 因為懶 )
今次就送出來跟大家分享吧





送出  " V型纖面膜及納米瘦面帶組合 "
一盒 ( 有5塊MASK + 一條
瘦面帶 )

參加方法超簡單 :
只要like咗我的fanpage的朋友就可以參加..
.

http://www.facebook.com/karenlovebarbie

1) 到我的 fanpage "  like
V型纖面膜 禮照片 "
2) 留言 " like "
3) 按 (
share / 分享)

我會prtscn所有留言 (剪出來抽獎)

截止日期 : 26/09/2012 - 11:59pm

會在9月尾 /10月頭公佈
(可對面交 / 拆盒包郵 )
希望收到的朋友都可以留個言
表示成功收到^^

*由於今個月有不少抽獎活動...
所以今個月的抽獎會一次過公佈 & 寄出...
希望大家可以
體諒我要返工返學...
動作會慢一點呢 Love U All



喜歡我的分享可以like我的fanpage....
在這裡...會分享更多 " 私伙好物
" ...
好吃的 / 便宜的 / 新買的 /漂亮的...
差不多每天也有更新的 http://www.facebook.com/karenlovebarbie



Love,
Barbie
Yahoo ♥ My New Blog
http://blog.yahoo.com/karenbarbie

E-mail


karenbarbie416@yahoo.com.hk

熱門文章

【簡易雞翼食譜】邪惡口味「蒜香牛油蜜糖雞翼」簡單又好味 ♥

抗疫日子持續.....由新年到現在幾乎每一天都在家煮飯,雪櫃其中一樣必備的,就是怎樣做也會好吃的雞翼了!有少少強迫症的我,就堅持每次整雞翼都要盡量利用家中有的材料,做出不同口味的雞翼,煮都煮得開心啲!滋味又滿足! 今次就同大家分享一下極邪惡蒜香牛油蜜糖雞翼做法,吃起來有一點像韓式雞翼,超好味! 影片示範(click入連結) : https://www.facebook.com/karenlovebarbie/videos/630195737823142/ 立即看以下文字版食譜 ♥ [簡易雞翼食譜]蒜香牛油蜜糖雞翼 調味(6-10隻雞翼): 生抽一湯匙 鹽約3/4茶匙 糖1.5茶匙 蒜蓉約一湯匙 乾蔥適量 生粉一茶匙 麵粉兩湯匙(用來上粉 / 亦可用生粉代替) 牛油蜜糖醬汁: 牛油一塊 蒜蓉適量 蜜糖一湯匙 水一茶匙 * 視乎雞翼量與個人口味可加減 STEP 1 : 雞翼用浸鹽水解凍後,並在流水下按壓雞翼,沖洗乾淨。用廚房紙吸雞翼多餘水份。 STEP 2 : 醃雞翼 : 醃料有豉油一湯匙、鹽3/4茶匙......   糖1.5茶匙 適量蒜蓉 (留一半煮"蒜蓉牛油" ) * 因為屋企有乾蔥所以加入,沒有乾蔥也可以。 雞翼放入醃料撈勻,每一隻雞翼都要沾上調味。 加入一茶匙生粉,拌勻及按摩雞翼。 * 醃雞翼時間最好有一小時,因為想快啲有得食,我大概醃了30分鐘,重點是按摩一下雞翼,等雞翼更易入味。 STEP 3 : 煎雞翼前,用廚紙吸走雞翼上多餘的汁液,雞翼底面輕撲上一層麵粉 (可用生粉)。 ** 今次會用半煎炸形式,油大概用了三湯匙。 STEP 4 : 燒熱油後,用中火煎雞翼,先煎有皮的一面,每邊大約煎四分鐘。煎到兩面金黃色,可夾起備用。 * 每個爐的火力不一樣,大概煎三分鐘後,可以反轉最小的一隻雞翼看看。 STEP 5 : 用乾淨的鑊,小火煮溶牛油。加入蒜蓉炒香 。 STEP 6 : 轉中火,加入雞翼,不時要轉動雞翼,讓雞翼平均吸收蒜蓉牛油香。 * 雞翼吸收了牛油香後,可用匙羹倒起鑊中一半的牛油,才下蜜糖。 ** 如果喜歡香口,不加蜜糖都好好食,不過加蜜糖又有另一種風味

澳門美食 。♥ ゚「世記咖啡快餐」必吃厚蛋多士、花生奶油西多方塊、樽仔咖啡奶茶 ゚♥。 SEI KEE CAFE ( 南灣店 )

雖然有好多題材想寫 ...... 不過有少少任性嘅我, 都決定先寫這篇吧! 因為今次介紹這間澳門食店, 除咗好食及價錢合理之外, 仲好有味道!係人情味呀! 去過兩間分店 ,店員都好親切。

要靚就要識得食。♥ ゚教你做美肌健康「紅菜頭配乳酪沙律」 ゚♥。 簡單又好味 !

夏日必吃!自家製【椰汁芒果糯米飯】香甜軟糯 ~ 啖啖泰國風味!(簡易甜品食譜) ♥

夏天必吃的水果絕對少不了芒果!之前收到一箱台灣特產愛文芒, 分享過 Homemade 「芒果糯米飯」 的成品 ,大家也超有興趣的,所以今次就先記錄這個食譜吧! 只要跟著做就可以炮製出充滿泰國風情的 「 椰汁芒果糯米飯 」 ,材料簡單又易整,每一口都鹹甜有致,香甜軟糯,讓你有一秒飛到泰國的感覺吧! 「 椰汁芒果糯米飯 」材料 (約2-4人份) : 芒果糯米飯 芒果 2 個 白糯米 200克 黑糯米 100克 椰漿 250克 清水 30毫升 砂糖 50克 鹽 少許 (約1/4茶匙) 小貼士 ** 這部分的椰漿加些水,更好被糯米飯吸收 ** 不同品牌椰漿濃稠度都不一樣 (如椰漿本身很稀,可不用加水) ** 個人喜愛多一點白糯米 (可自行調整) ** 1湯匙砂糖約15克 椰漿 (淋面伴食用) 椰漿 150毫升 細砂糖 20克 鹽 少許 (約1/4茶匙) 粘米粉 1茶匙 冷/室溫水 1湯匙 小貼士 **糖/鹽/椰漿份量可按個人口味稍作調整 ** 如椰漿本身夠濃稠,這部分可不加粘米粉水 **個人愛用紙盒包裝的椰漿,覺得比較濃稠又香椰味 主角當然是芒果!今次用的是喝牛奶長大的台灣 「枋山盧家愛文芒」 , 在台灣很有名氣的,特別是用牛奶有機肥栽培兼自然熟成 ,而且一枝花柄只留一顆芒果,所以芒果都可以吸收滿的營養,粒粒紅卜卜,甜度高,是外銷日本等級的芒果呀 ♥ 愛文芒的果肉飽滿細緻, 纖維少,吃起來清香鮮甜,超誘人的!當然用其他品種的芒果也各有風味,只是剛好早前在吃這一款就介紹一下吧! step 1: 黑白糯米清洗過水, 分開浸4小時以上 (黑糯米最好浸過夜) , 蒸之前要瀝乾,保持糯米更佳的口感 。 * 浸糯米的水要多一點 * 浸完要瀝乾備用 黑糯米口感比較硬,黏性沒有白糯米高,不過黑白兩色看起來就是比較吸引 ! 大家都可以只選其中一種的! 小貼士  : 1 . 如果想黑糯米更軟更黏稠,黑糯米可以直接+水+椰漿,用煮飯模式去煮。 2 . 如果蒸,建議可混入少許白糯米調配 ( 約黑糯米的 1/3份量 )  才去蒸,蒸好後亦可拌入多一點點椰漿 (可先試味),吃起來口感更佳。 step 2 : 預備蒸碟, 分隔黑白糯米,中高火蒸約30-35分鐘

One Piece迷必看。♥ ゚帶你玩轉【海賊王嘉年華】♥。附入場準備小貼士 ~

有打算到【One Piece 嘉年華】的朋友嗎? 那麼這篇文章你一定要看,除了帶你先走一轉, 最重要是告訴你一些衣著/準備小貼士, 鎖定目標!!咁就玩得更盡興啦!! 來 ~ 跟我來吧 ~