跳到主要內容

Tea Time .。♥゚ 推介8款至強零食 + 送出 (30包) 美禪食 + 新店介紹 ゚♥。.必看 !

人愈大...壓力就愈重...
試問邊個無壓力喎 ?

其實我都係一個有少少神經質那種人...
少少事都會好緊張 (小學生去旅行果種呢 )
做事又認真....又唔鍾意受人控制...
好彩我都算係一個充滿正能量嘅人...
最叻就係笑笑笑...同食食食 XD

如果無得
笑...無得食...
我諗我會癲咗 ! !

今日想同大家分享啲輕鬆嘢....
講下最近愛吃的零食...送下




今次會送出我早前推介過的 " 美禪食 Bi Zenshoku "喔 !
這個都是我其中一款宵夜/茶點代餐呢
最緊要味道不錯而且夠健康 ...
有興趣的朋友要留意呀 !


啦啦啦啦 ~  零食推介已經準備就緒  !
排名不分先後 ~全都是最近愛吃的
8 款頂肚頂口癮零食 ! !  GO  ! ! 



零食推介1 鮮牛油窩夫
一盒100g ( 100g / 502 kcal )

呢款窩夫
之前喺Fanpage都推介過...
購自永安 $57兩盒 ( 一盒8大塊 )
你睇我買咗幾多盒就知抵啦 XD

我喺惠康/SOGO都見過...
原價好似係$40盒耶
! !



呢隻窩夫真係勁鬆脆...
牛油味超重...但係唔會好膩...好肥好好食架 XD




Nancy 叫我試下叮熱佢再加蜜糖食....
我二話不說放工就買咗支唧唧蜜糖~ heehee

呢支蜜糖大大隻支寫住"抗氧化"
而且連買蜜糖都好似揀護膚品咁 xd
不過佢呢支防流唧唧設計...真係好方便呀...
用黎搽餅啱晒 ~ Made in Canada 




如果好似我咁鍾意食甜嘢....
仲可以自製雪糕窩夫

材料 :
1) 現成雪糕
2) 現成鮮牛油窩夫
3) 少許純蜜糖裝飾裝飾 XD
不過其實佢本身已經好香好脆....
即開即食已經好好食




零食推介2 杏仁薄脆片
一盒100g ( 100g/ 445 kcal)
呢隻牌字其實都有好幾款...
杏仁薄脆片都好好味架...而且有28塊...感覺上抵食啲...
雖然...其實都係100g一盒 XD
我媽咪就比較鍾意食杏仁薄脆片
...
因為佢無咁重牛油味...多咗杏仁同蜂蜜香...
我呀妹就鍾意
鮮牛油窩夫...夠濃味...而我就兩隻都鍾意 :)




零食推介3 Market O
一盒100g ( 100g / 419 kcal)

韓國必買的零食手信之一 ! !
芭比喺一田超場買 ,一盒4件的特價$23.5,
某些韓式小店要賣成 $30 ( 太唔抵食啦 ) ! !

味道不錯呀...好濃朱古力味...
不過都幾甜下...未至於超好食...
如果超過$25我唔會買 XD





我鍾意一件切成4小塊食...
一口一粒剛剛好

1) 即開即食 - 質感較鬆軟  ( 像蛋糕 )
2 ) 叮熱10秒食 - 濃朱古力味更濃更甜 ( 像心夾軟的甜絲絲 )
3) 雪凍食 - 質感實在 ( 吃起來像朱古力般...無咁甜 )





零食推介4 豬肉紙
( 20g / 76 kcal)

平時台灣啲豬肉紙一包都唔平....
而且一大塊一大包...食唔晒好快就唔脆 !


呢隻不用10元一包...仲有幾隻味可以揀...
而且細細塊
細細包...好易食呢

呢隻豬肉紙係
有少少炭燒嘅苦味...
不過我覺得係好食的...好香好脆 ...
我呀妹話有少少苦... 不過就係咁食XD





仲有佢係泰國造架...
仲話用一級歐洲瘦豬肉製造...
講到好似好健康咁 XD

唔好呃我啦...呢啲零食多食一定唔健康...
不過間中頂下口癮不錯呀 ! !

不要忘記豬肉乾類係泰國嘅手信XD






零食推介5 果醬鬆餅
一盒100g ( 100g / 485 kcal)

呢隻餅我經常買黎OT食
....
果醬酸酸甜甜...食住做嘢特別精神...
而且太約$16盒都唔貴...
仲可以頂下肚餓 !





鬆脆得黎唔會一咬就散晒....
而且果醬同餅底的比例配合得剛剛好...
好鍾意食果醬...食唔停口呢





零食推介6 上環檸檬王 ( 甘草檸檬 )

我真係喺上環買的呀 ! !

而家要$30包(半磅)...真係有啲貴...
不過係幾好食嘅 ! 

檸檬是濕濕潤潤的...有別於一般又硬又乾又多糖精的...
甜甜的沒有苦澀味...食完之後口腔留有檸檬的芳香...
食咗半包都無好口涸 ... 落埋包"甘草粉"甘甘涼涼的 ...
甘草味沒有很苦...味道好清新 ^~^


但係要盡快一星期食晒去...
因為佢無咩添加制...好快變質 ! !





零食推介7   麵包乾 
一包56g  ( 100g / 493 kcal)
記得細個去Pizza Hut食 "自助沙拉"
最鍾意加麵包乾  xdd

呢隻芝士味&蜜糖洋蔥味
都好食呀...
佢比較硬身的...不過都係好脆口...
除左即食..仲可以放忌廉湯/沙拉 ...
我見OK有時賣 $6包




零食推介8 ♥ 美禪食 Bi Zenshoku
( 1包 / 54.8 kcal)


好難想像咁普通嘅零食都可以寫咁多...
可想言之我真係好為食 xd

不過
當然唔會日日食果啲零食啦...
好多時我都會食生果/沙拉去頂肚 ! !

唔好話我做魔鬼啦...介紹番啲健康嘢先 !
早陣之我都試過Dr.Ci:Labo出品的美禪食...
食咗真係有飽肚感...最緊要係味道不錯呀 :)



當中含有30多種健康食材 ...
如穀物、蔬菜水果等乾燥粉末。

添加具有高效美膚效果的成份 :
膠原蛋白 + 維他命
C + 食物纖維



只要進食"美禪食"就可以輕鬆鬆...
一次過30種多種食材放進肚子裏

它還添加了富含礦物質的黑糖調味,相信大家都知道黑糖是很有益的東東...
特別對於女性...簡直是一種恩物嚕


只要粉末溶於牛奶/豆漿/冷熱水就可以了 !
可以用來代替一餐正餐...
另外好似我咁當作餐間小吃...可以減低吃東西的慾望呢 ! !


相信有留意我的文章...
都知道我很喜歡Dr.Ci:Labo的 !
點解我咁鍾意這個品牌 ?
因為除了自己合適和喜歡之外...
推薦給10個朋友...有9
都會喜歡的
(餘下的一個就是嫌貴了一點 ) !

上個月 Dr.Ci:Labo 更於銅纙灣開設了全新概念店
位於人氣新廣場 ( Hysan Place 希慎廣場 601 號舖 )
大家又可以多一個地點搵到佢了
!



而且新概念店還設有做 facial的地方....
可以即場體驗 DR-Sonic L˙I 的功效喔

你知啦~ 一部美容機唔係平...
自己親身試過就最好呢
!


其實Dr.Ci:Labo 不時都會有優惠....
就好似上個月喺概念店購物滿 $300
就可獲贈一套草本系列禮盒了 !
(限量300份)


其實只要買盒皇牌Gel 就可以有一盒了

雖然呢個優惠應該完咗.....
不過大家可以多留意它的Fanpage...
看看有沒有新優惠啦 :

http://www.facebook.com/drcilabo.hk?ref=ts




當中特別推介的是它的gel / 原液 / BB cream
用起來就是感覺很舒服...跟肌膚完全沒有排斥感
大家可以親自去試試喔


Dr.Ci:Labo 網頁:
http://www.ci-labo.com.hk/

.。♥゚.。♥゚.。♥゚.。♥゚.。♥゚.。♥゚.。♥゚.。♥゚.。♥゚.。♥゚.。♥゚.。♥゚



另外早前收到好消息 ! !
Dr.Ci:Labo竟然打算 送出30包" 美禪食 Bi Zenshoku"
給支持我Fanpage的朋友呢
我當然一口答應啦 ....雖然我好忙...
不過寫文章的目的就是為了分享啦....
我都好想大家都可以試到我介紹的好物嚕
!
 
PR還超貼心的.....
替我準備了公文袋和產品資料....
公文袋的封口還貼上雙面膠紙呢


一共送出 "10份" 美禪食 :
每份有3包美禪食
+ Dr.Ci:Labo八達通套一個

參加方法超簡單 :
只要like咗我的fanpage的朋友就可以參加..
.

http://www.facebook.com/karenlovebarbie

1) 到我的 fanpage "  like
美禪食送禮照片 "
2) 第一位留言 " like x 1 "
   第二位留言  " like x 2 "
如此類推 ~ 就可以參加抽獎了 ~

( 留言的數字是統計大約人數 )
我會prtscn d 留言cut出黎抽獎
方便大家亦方便我 xdd

截止日期 : 20/09/2012 - 11:59pm

並會在9月尾/10月頭公佈&包郵送出


*由於今個月有不少抽獎活動...
所以今個月的抽獎會一次過公佈&寄出...
希望大家可以
體諒我要返工返學...
動作會慢一點呢 heehee



點解一篇送禮文都要寫咁多其他嘢呢 ?
因為我寫文章的是為了真心分享....
並不是要得到好多好多試用...
我相信這些文章會更有趣的

喜歡我的分享可以like我的fanpage....
在這裡...會分享更多 " 私伙好物
" ...
好吃的 / 便宜的 / 新買的 /漂亮的...
差不多每天也有更新的 http://www.facebook.com/karenlovebarbie



Love,
Barbie
Yahoo ♥ My New Blog
http://blog.yahoo.com/karenbarbie

E-mail


karenbarbie416@yahoo.com.hk

熱門文章

【簡易雞翼食譜】邪惡口味「蒜香牛油蜜糖雞翼」簡單又好味 ♥

抗疫日子持續.....由新年到現在幾乎每一天都在家煮飯,雪櫃其中一樣必備的,就是怎樣做也會好吃的雞翼了!有少少強迫症的我,就堅持每次整雞翼都要盡量利用家中有的材料,做出不同口味的雞翼,煮都煮得開心啲!滋味又滿足! 今次就同大家分享一下極邪惡蒜香牛油蜜糖雞翼做法,吃起來有一點像韓式雞翼,超好味! 影片示範(click入連結) : https://www.facebook.com/karenlovebarbie/videos/630195737823142/ 立即看以下文字版食譜 ♥ [簡易雞翼食譜]蒜香牛油蜜糖雞翼 調味(6-10隻雞翼): 生抽一湯匙 鹽約3/4茶匙 糖1.5茶匙 蒜蓉約一湯匙 乾蔥適量 生粉一茶匙 麵粉兩湯匙(用來上粉 / 亦可用生粉代替) 牛油蜜糖醬汁: 牛油一塊 蒜蓉適量 蜜糖一湯匙 水一茶匙 * 視乎雞翼量與個人口味可加減 STEP 1 : 雞翼用浸鹽水解凍後,並在流水下按壓雞翼,沖洗乾淨。用廚房紙吸雞翼多餘水份。 STEP 2 : 醃雞翼 : 醃料有豉油一湯匙、鹽3/4茶匙......   糖1.5茶匙 適量蒜蓉 (留一半煮"蒜蓉牛油" ) * 因為屋企有乾蔥所以加入,沒有乾蔥也可以。 雞翼放入醃料撈勻,每一隻雞翼都要沾上調味。 加入一茶匙生粉,拌勻及按摩雞翼。 * 醃雞翼時間最好有一小時,因為想快啲有得食,我大概醃了30分鐘,重點是按摩一下雞翼,等雞翼更易入味。 STEP 3 : 煎雞翼前,用廚紙吸走雞翼上多餘的汁液,雞翼底面輕撲上一層麵粉 (可用生粉)。 ** 今次會用半煎炸形式,油大概用了三湯匙。 STEP 4 : 燒熱油後,用中火煎雞翼,先煎有皮的一面,每邊大約煎四分鐘。煎到兩面金黃色,可夾起備用。 * 每個爐的火力不一樣,大概煎三分鐘後,可以反轉最小的一隻雞翼看看。 STEP 5 : 用乾淨的鑊,小火煮溶牛油。加入蒜蓉炒香 。 STEP 6 : 轉中火,加入雞翼,不時要轉動雞翼,讓雞翼平均吸收蒜蓉牛油香。 * 雞翼吸收了牛油香後,可用匙羹倒起鑊中一半的牛油,才下蜜糖。 ** 如果喜歡香口,不加蜜糖都好好食,不過加蜜糖又有另一種風味

澳門美食 。♥ ゚「世記咖啡快餐」必吃厚蛋多士、花生奶油西多方塊、樽仔咖啡奶茶 ゚♥。 SEI KEE CAFE ( 南灣店 )

雖然有好多題材想寫 ...... 不過有少少任性嘅我, 都決定先寫這篇吧! 因為今次介紹這間澳門食店, 除咗好食及價錢合理之外, 仲好有味道!係人情味呀! 去過兩間分店 ,店員都好親切。

要靚就要識得食。♥ ゚教你做美肌健康「紅菜頭配乳酪沙律」 ゚♥。 簡單又好味 !

夏日必吃!自家製【椰汁芒果糯米飯】香甜軟糯 ~ 啖啖泰國風味!(簡易甜品食譜) ♥

夏天必吃的水果絕對少不了芒果!之前收到一箱台灣特產愛文芒, 分享過 Homemade 「芒果糯米飯」 的成品 ,大家也超有興趣的,所以今次就先記錄這個食譜吧! 只要跟著做就可以炮製出充滿泰國風情的 「 椰汁芒果糯米飯 」 ,材料簡單又易整,每一口都鹹甜有致,香甜軟糯,讓你有一秒飛到泰國的感覺吧! 「 椰汁芒果糯米飯 」材料 (約2-4人份) : 芒果糯米飯 芒果 2 個 白糯米 200克 黑糯米 100克 椰漿 250克 清水 30毫升 砂糖 50克 鹽 少許 (約1/4茶匙) 小貼士 ** 這部分的椰漿加些水,更好被糯米飯吸收 ** 不同品牌椰漿濃稠度都不一樣 (如椰漿本身很稀,可不用加水) ** 個人喜愛多一點白糯米 (可自行調整) ** 1湯匙砂糖約15克 椰漿 (淋面伴食用) 椰漿 150毫升 細砂糖 20克 鹽 少許 (約1/4茶匙) 粘米粉 1茶匙 冷/室溫水 1湯匙 小貼士 **糖/鹽/椰漿份量可按個人口味稍作調整 ** 如椰漿本身夠濃稠,這部分可不加粘米粉水 **個人愛用紙盒包裝的椰漿,覺得比較濃稠又香椰味 主角當然是芒果!今次用的是喝牛奶長大的台灣 「枋山盧家愛文芒」 , 在台灣很有名氣的,特別是用牛奶有機肥栽培兼自然熟成 ,而且一枝花柄只留一顆芒果,所以芒果都可以吸收滿的營養,粒粒紅卜卜,甜度高,是外銷日本等級的芒果呀 ♥ 愛文芒的果肉飽滿細緻, 纖維少,吃起來清香鮮甜,超誘人的!當然用其他品種的芒果也各有風味,只是剛好早前在吃這一款就介紹一下吧! step 1: 黑白糯米清洗過水, 分開浸4小時以上 (黑糯米最好浸過夜) , 蒸之前要瀝乾,保持糯米更佳的口感 。 * 浸糯米的水要多一點 * 浸完要瀝乾備用 黑糯米口感比較硬,黏性沒有白糯米高,不過黑白兩色看起來就是比較吸引 ! 大家都可以只選其中一種的! 小貼士  : 1 . 如果想黑糯米更軟更黏稠,黑糯米可以直接+水+椰漿,用煮飯模式去煮。 2 . 如果蒸,建議可混入少許白糯米調配 ( 約黑糯米的 1/3份量 )  才去蒸,蒸好後亦可拌入多一點點椰漿 (可先試味),吃起來口感更佳。 step 2 : 預備蒸碟, 分隔黑白糯米,中高火蒸約30-35分鐘

One Piece迷必看。♥ ゚帶你玩轉【海賊王嘉年華】♥。附入場準備小貼士 ~

有打算到【One Piece 嘉年華】的朋友嗎? 那麼這篇文章你一定要看,除了帶你先走一轉, 最重要是告訴你一些衣著/準備小貼士, 鎖定目標!!咁就玩得更盡興啦!! 來 ~ 跟我來吧 ~